Ev Yapımı Kurumsal Değişiklikler
Türkiye pazarında da faaliyet gösteren ve büyük ilgi gören English Home, kurumsal bir değişime uğradı. Şirket, yeni tanıtımında marka kimliğini, logosunu ve amblemini tanıttı.
1992 yılında Türkiye’de kurulan ve Turgut Aydın Holding tarafından yönetilen English Home yerel bir şirkettir. Adından dolayı yabancı şirket olduğu düşünülen şirketin kimliği değiştirildi. Firma yeni yüzünü bir basın bülteniyle tanıtırken, tasarım değişikliğinde sadelik tercih edildi.
İşte English Home’un Yeni Logosu
English Home amblemi ve logosunda da bir öncekinde olduğu gibi sadelik tercih edildi. Firmadan yapılan açıklamada yeni tasarımlarda klasisizm vurgusu yapmak istedikleri ve font seçimlerinin bu doğrultuda yapıldığı belirtildi. Gelişmiş serif tipografiyle şekillendirilen yeni English Home logosu ve amblemleri müşterilerin beğenisine sunuldu.
Konuyla ilgili değerlendirme şirketin Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cennet Melis Uslukılınç’tan geldi. Uslukılınç yaptığı açıklamada, “English Home olarak hikayemizden aldığımız ilham ve güçle çağdaş yaşamın ihtiyaçlarını karşılamak için kendimizi yeniliyoruz. Yeni logomuz sade ve çağdaş bir görünüme sahipken, kullandığımız yazı tipi marka kimliğimizin özgünlüğünü yansıtıyor. Amblemimizin altı parçası English Home’un temel değerlerinden esinlenmiştir: özgünlük, ilham, cömertlik, kalite, güvenilirlik ve tevazu. “English Home, değişen gelecek planlarına, vizyonuna ve ihtiyaçlarına uyumlu, özgün, çağdaş ve şık yeniliğiyle bir yaşam tarzı markası olmayı hedeflemektedir.”
Şirketin yeni hatları şöyle: